Pàgines

dijous, 8 de desembre del 2011

"ELS CONTES MOTRIUS A L’EDUCACIÓ INFANTIL" Podcast

"ELS CONTES MOTRIUS A L’EDUCACIÓ INFANTIL"
Introducció
Els contes motrius representen un gran recolzament per molts/es mestres d’educació infantil pel desenvolupament de l’expressió corporal. Amb aquest document es pretén aportar unes idees sobre quina és la finalitat dels contes motrius, quins són els objectius, els continguts a treballar, les activitats que es poden realitzar i els recursos que es poder utilitzar per la realització del mateix; i per a que els/les  mestres d’educació Infantil puguin fer-ne us a l’aula per la millora de l’expressió corporal, La capacitat creativa i el desenvolupament de la imaginació.
Us adjunto un doc. on queden detallats els exercicis motrius que l'alumnat realitzarà durant la narració del conte. (cliqueu a Instruccions)


Cliqueu play per escoltar el conte:


1 comentari:

  1. Elvira,
    m'ha encantat el recurs d'un conte per treballar aspectes d'educació física.
    Jo utilitzo el conte per facilitar la creació musical i crec que fem una feina una mica similar.
    Ara bé, has fet un treball esplèndid. El document word està molt pensat i també m'has donat idees per aplicar al meu camp. Crec que això de visionar un treball d'un company és molt sa i t'obre noves finestres de procediments.
    Crec que el teu treball és magnífic i t'agraeixo que m'hi hagis convidat a entrar perquè he après molt de tu.
    Felicitats,
    Rosabel

    ResponElimina