Bloc d’educació física, que té com a protagonistes l’esport i la web 2.0. Destinat als alumnes que estiguin interessats en conèixer nous esports i activitats físiques tot utilitzant els recursos i les possibilitats que les noves tecnologies, Internet, les plataformes digitals i la web 2.0 ens ofereixen per difondre el coneixement.
A veure jo el que entenc d'aquest dibuix és que alguns mestres ens estanquem a velles formules d'ensenyament i d'aprenentatge (exemple de la pissarra al fons on diu SUJETO PREDICADO,...) i hauríem d’adaptar-nos més als temps moderns.
Això sí, el que trobo molt important és no caure en l'error de fer qualsevol cosa per motivar els alumnes. El que vull dir es que tot el que fem ha de tenir un sentit lògic, una planificació, amb objectius definits,... ja que moltes vegades confonem diversió amb aprenentatge, amb això no vull dir que l'aprenentatge no ha se ser motivador ni divertit ans el contrari, el que vull dir es que a vegades algunes activitats que ens ofereixen la xarxa serveixen tan sols per entretenir i nosaltres com a docents tenim l’obligació d'anar més enllà i buscar-li un per què al que s'està fent. Roser López
Sí que és una bona vinyeta sí!
ResponEliminaA veure jo el que entenc d'aquest dibuix és que alguns mestres ens estanquem a velles formules d'ensenyament i d'aprenentatge (exemple de la pissarra al fons on diu SUJETO PREDICADO,...) i hauríem d’adaptar-nos més als temps moderns.
Això sí, el que trobo molt important és no caure en l'error de fer qualsevol cosa per motivar els alumnes. El que vull dir es que tot el que fem ha de tenir un sentit lògic, una planificació, amb objectius definits,... ja que moltes vegades confonem diversió amb aprenentatge, amb això no vull dir que l'aprenentatge no ha se ser motivador ni divertit ans el contrari, el que vull dir es que a vegades algunes activitats que ens ofereixen la xarxa serveixen tan sols per entretenir i nosaltres com a docents tenim l’obligació d'anar més enllà i buscar-li un per què al que s'està fent.
Roser López